testimoni La Shica Peeling Serum



La Shica Peeling Serum



Featured post

Kulit Badan Gelap? jom buang sel2 mati dengan La Shica Peeling Serum

Kulit badan gelap?tidak sekata?kasar & tidak flawless?jommmm buang deadskin punca kulit tidak cantik iteww dengan La Shi...

Ibu yang Menyusukan Anak Boleh ambik BE tak?




Persoalan ini sering saya dapat dari pelanggan saya. Pada mulanya sebelum saya menggunakan Beautskin Essence ni, saya ada juga baca di Facebook dan blog yang mengatakan boleh dan membanyakkan susu ibu. Tetapi ada juga yang mengatakan tidak sesuai buat ibu yang menyusukan bayi kerana risiko susu menjadi kering. Antara info yang saya dapat ialah jika anda membeli Pakej SNE Kapsul + Beautskin Essence + Excel Tea semasa dalam pantang, dapat membanyakkan susu disamping memulihkan dalaman luka ibu serta dapat mencantikkan dan menghaluskan kulit. Boleh rujuk di bawah:




Saya juga menyusukan anak secara eksklusif tetapi anak saya dah besar, dah nak masuk umur setahun setengah..Alhamdulillah susu badan maintain. Tetapi saya ingin sarankan jika ada ibu2 yang menyusukan anak nak mencuba BE ni, jawapan saya:

 AKAN ADA RISIKO DALAM DUA KEADAAN BERBEZA:

 
1)  Dimana susu badan akan bertambah banyak, for sure ramai para ibu yg suka !!! 


ATAU:
 
2)  Susu badan menjadi totally kering dan datang period secara tiba-tiba..:(


Oleh itu, dua keadaan ni bergantung kepada  penerimaan hormon masing2, sebab beautskin bertindak meperbetulkan hormon dalam badan kita ....so, kalau yg mmg fully breastfeed tu kita tak sarankan, sayangla tiba2 susu kering....kepada ibu2 yg memang tak nak menyusukan bayi dengan susu badan dan ada niat nak stop breastfeeding, bolehla ambil BE. 


 


Sekali lagi di ingatkan, untuk Ibu2 yang Menyusukan Bayi, anda tidak sesuai menggunakan Beautskin Essence Ok..:)
 

SYA Beauty Shopee Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada