testimoni La Shica Peeling Serum



La Shica Peeling Serum



Featured post

Kulit Badan Gelap? jom buang sel2 mati dengan La Shica Peeling Serum

Kulit badan gelap?tidak sekata?kasar & tidak flawless?jommmm buang deadskin punca kulit tidak cantik iteww dengan La Shi...

Dua Hari Yang Memenatkan


Alhamdulillah malam ni dapat juga masa untuk update blog yang tak seberapa ni..semalam dan hari ni punyalah sibuk Ya Allah hanya Allah yang tahu...mana tak nya sibuk dengan Beautskin Essence, customer nak COD, pastu siapkan kerja online buat post review, Alhamdulillah rezeki dari Allah. Dah lama tinggalkan minat menulis, tapi saya lebih kepada artikel dalam bahasa Inggeris. Tup2 semalam dapat pm dari kawan lama yang mahu saya buat post review dan di bayar. Erm apa lagi terima je la kan..rezeki jangan di tolak.

Ok nampaknya sambutan terhadap produk Beautskin Essence memang tidak di nafikan lagi..kepada sesiapa yang nak tambah pendapatan, inilah masa yang paling sesuai sekali. Ye lah tengah top so ramai yang cari..jadi janganlah takut labur duit sikit untuk jadi stokis SNE ni. Bukan Beautskin Essence je boleh jual, SNE pun ramai yang cari. Lagipun produk ni takkan busuk kalau kita beli 15 kotak (untuk jadi stokis) kerana pasti dalam masa 2 atau 3 hari akan habis..percayalah! Saya pun tak dapat menyimpan untuk diri sendiri..:) Tak apa yang penting pelanggan saya mendapat kebaikan dari produk Beautskin Essence ni. Mereka cantik, saya pun teruja juga.

Jadi kepada sesiapa yang berminat tu, jangan malu2 untuk menghubungi saya ya. Kalau call tak angkat tu kadang2 tak dengar, maklumlah suri rumah tangga, dok tengah masak ke apa ke, so tinggalkan mesej ye. Satu lagi handphone saya tu ada problem juga, kadang2 tak dengar suara pemanggil, kadang2 orang yang call tu tak dengar suara saya. So kalau saya angkat tapi tak dengar suara tu, maaf la ye, bukan tak nak angkat tau, sebab masalah telefon ni. Ok satu lagi kepada yang duduk area Krubung, Stadium Hang Jebat, Ayer Keroh UTEM, MITC, Maidin bolehlah nak COD Beautskin Essence dengan saya. Tapi kalau kat tempat lain, saya mohon maaf sangat. COD pun boleh buat selepas jam 5 petang. Jadi kalau nak jumpa tu, elok sms sehari atau dua hari sebelum tu untuk confirmkan stok dan tempat nak jumpa. Kalau waktu hari bekerja, suami lah yang dapat hantarkan BE. So jangan terkejut pulak tengok2 lelaki yang buat COD. ..:)Kalau nak COD hari Sabtu dan Ahad pun boleh cuma kena confirmkan dulu ye..Ok jangan fikir lama2 sangat..grab je peluang keemasan ini!!
 

SYA Beauty Shopee Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada