testimoni La Shica Peeling Serum



La Shica Peeling Serum



Featured post

Kulit Badan Gelap? jom buang sel2 mati dengan La Shica Peeling Serum

Kulit badan gelap?tidak sekata?kasar & tidak flawless?jommmm buang deadskin punca kulit tidak cantik iteww dengan La Shi...

Latest news..stok Beautskin Essence kembali terhad..







Salam,

Seperti biasa waktu saya untuk update cerita terkini mengenai produk terlaris sekarang ni Beautskin Essence..seperti biasa saya akan menjawab sms dari mereka yang sudi bertanya mengenai produk ini sebelum membelinya..terima kasih sekali lagi! Dan satu lagi saya nak update ialah jika anda membuat pembayaran untuk membeli produk2 yang tersenarai di sini, kami menggunakan konsep 'BAYAR HARI INI, ESOK POS' kerana kami bimbang tak dapat pos barang yang anda tempah sepeti yang di janjikan..Jika anda buat bayaran pada hari yang sama sebelum jam 12 tgh hari, Insyaallah saya akan cuba pos pada hari yang sama, tetapi tak janji tau. Sebab yang dapat pergi pos barang2 ialah suami, jadi di waktu tengahari sahaja waktu untuk dia mengepos barang2 yang tempah. 

Satu lagi nak beritahu saya ada dapat berita dari kawan rapat yang turut menjual produk Beautskin Essence ni. Petang tadi dia call. Ini adalah antara perbualan saya dan dia:

Kak N: Salam Su, dah dpt stok Beautskin Essence?

Saya: Kenapa Kak?

Kak N: Kat HQ sini dah habis stok la Su, akak on the way ni nak gi KL HQ sana, harap2 ada la stok BE.

Saya: Terdiam sekejap. Patutla lambat sampai, rupa2nya ada masalah stok limited. Jadi pihak SNE sedang sibuk sangat kerana mendapat order yang banyak dari customer dan kemungkinan stok BE untuk habis amatlah tinggi. Kalau dah kat HQ JB pun dah habis, macam mana tu kan. Sanggup kawan saya turun KL sebab demand produk ni tinggi. Jadi kepada anda yang masih terfikir-fikir nak jadi pengedar atau tidak, inilah masanya. Atau jadi je stokis terus, betul2 mantap tau. Jangan pula bila stok dah tak ada, barula dok tercari-cari. Saya pun ni dok kira2 stok yang ada sebab ramai dah mula tempah. Anda bila lagi? Sementara saya tengah buat promosi ni, grab segera sebelum kehabisan, for promo deal boleh tengok kat sini..kalau nak jadi stokis pula boleh tengok sini ya..


 

SYA Beauty Shopee Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada