testimoni La Shica Peeling Serum



La Shica Peeling Serum



Featured post

Kulit Badan Gelap? jom buang sel2 mati dengan La Shica Peeling Serum

Kulit badan gelap?tidak sekata?kasar & tidak flawless?jommmm buang deadskin punca kulit tidak cantik iteww dengan La Shi...

Hampir sebulan makan BE dan Tathion Tab



Erm hari ni dah nak sebulan makan Beautskin Essence (BE) bersama Tathion Tab ni..apa yang boleh aku share ni ialah jerawat dah makin kurang, struktur kulit dah halus sikit, warna kulit badan pun dah mula nampak cerah. Tapi warna kulit muka tak nampak sangat perubahan. Tapi ok lah yg penting jerawat dah tak ada..:) ye la baru je makan tak bolehla nak expect warna kulit jadi putih gebu macam Adira tu..hihi. Kalau continue makan ni Insyaallah mesti ok punya. Ikut orang jugak kan..kawan aku makan sebulan je Tathion Tab ni dengan BE wah dah nampak perubahan..kalau tak pasal dia, tak adanya aku nak makan..:) 

Insyaallah esok kita akan menyambut Hari Raya Aidiladha..kepada mereka yang akan menyambut Hari Raya di Kampung, berhati-hatilah ye..semoga selamat pulang dan selamat kembali. Aku nampak gayanya beraya di rumah sendiri la..kereta cik suami rosak dok kat bengkel..nak buat cam ner tak boleh la balik beraya. Nasib baik rumah mak ayah dekat je, kat Sepang. Insyaallah kami akan balik cuti sekolah ni ye mak..ampun maaf dari anak mu ini. 

Anak2 aku pun suka je nak beraya ni..Inilah pertama kali kami beraya di rumah sendiri..Alhamdulillah..:)

Ok kalau nak cantik betul2, boleh la ambik pakej jimat yang aku dah post kan kat sini sebelum ni..tak boleh lah harapkan BE boleh cantik serta merta ye..Kalau nak boleh contact aku ok..


 

SYA Beauty Shopee Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada