testimoni La Shica Peeling Serum



La Shica Peeling Serum



Featured post

Kulit Badan Gelap? jom buang sel2 mati dengan La Shica Peeling Serum

Kulit badan gelap?tidak sekata?kasar & tidak flawless?jommmm buang deadskin punca kulit tidak cantik iteww dengan La Shi...

Pakej Cantik: ABC Plus + Beautskin Essence








Ok hari ni saya ingin berkongsi cerita dengan anda. Cerita nya begini, satu hari ada seorang pelanggan saya sms untuk bertanyakan produk Beautskin Essence. Setelah agak lama menjawab pertanyaan dia, akhirnya dia bersetuju untuk membeli BE. Tapi tiba-tiba ada satu soalan yang tak terduga keluar dari sms yang di hantar.

Customer:" ok lah saya nak order BE satu kotak tapi saya nak ubat untuk kuruskan badan, ada jual tak kak?" 

Saya: "Ada, akak jual ABC Plus, nak ke?"

Customer:" Boleh juga, ok saya nak beli ABC satu dengan BE satu...Tapi boleh ke saya makan dua2 sekali dalam satu masa?"

Saya: "Tak pasti pula ok akak nak dapatkan confirmation dulu ye.." Ye lah kita kenalah tanya pada yang dah berpengalaman kan.. Terus saya call kawan yang pernah makan ABC Plus bersama BE.

Dan akhirnya saya mendapat jawapan: Boleh makan  bersama BE. Tak ada masalah sebab ABC Plus seperti yang saya beritahu sebelum ni mempunyai collagen ekstrak yang boleh mencantikkan kulit di samping dapat menguruskan badan, manakala BE juga berfungsi mencerah, mencantik dan menghaluskan kulit wajah dan badan. Jadi ianya merupakan satu kombinasi yang baik.

Customer:" Ok kak macam mana cara nak makan ni?


 CARA MAKAN:

 Ok bangun pagi sebelum Breakfast ambil sebiji ABC. Untuk BE ambil 2 biji sebelum tidur. Seelok-eloknya kenalah makan malam awal sekurang-kurangnya tiga jam sebelum ambil BE untuk mendapatkan kesan yang optimum. Satu lagi, banyakkan minum air kosong untuk proses membuang toksin dalam badan seterusnya BE dapat di serap ke dalam badan dengan lebih berkesan. Kalau boleh, kurangkan / tidak mengambil minuman berkafein ya..

Harga Pakej : 1 botol ABC Plus + Beautskin Essence : RM350.00 

(FREE POSTAGE SELURUH MALAYSIA.)


 

SYA Beauty Shopee Copyright © 2013 Cosmetic Girl Designed by TABITA Beauty Store | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada